Budapesten gombamód szaporodtak el a fogászatok, és egyre több rendelő nyitotta meg kapuit a páciensek előtt. Szerencsére ma már nem igaz, hogy az ember csak a minőségileg aggályos körzeti fogorvos és a drága magán közül kénytelen választani magának, hiszen kis túlzással minden sarkon adott egy-egy jó szakember.
A növekvő kínálatnak köszönhetően az árak is csökkentek, így az igényes munkára fogékony páciensek megtalálhatják a színvonalas, de megfizethető rendelőt.
Egy jó fogászat persze nem arról ismerszik meg, hogy az olcsó ésvagy minőségi ellátást kínál, hiszen egyszerre több pozitívumnak is érvényesülnie kell, hogy elmondhassuk róla:
Igen, megéri rájuk bízni a mosolyomat.
#1: Nem az olcsóság, hanem a megfelelő ár-érték arány jellemző rá
Az olcsó nem mindig minőségi, a drága pedig nem feltétlenül jelenti azt, hogy minden pikk-pakk a háttérben. Egy jó fogászat az ár-érték arány felől közelíti a dolgot: megnézi, hol van az a pont, ahol a lehető legjobb szakmai munkához a lehető legszimpatikusabb árat tudja rendelni.
Nem vállal kompromisszumokat a minőséget illetően, de odafigyel a páciensek igényeire is. Megfizethető, de tartós fogászati munkákat készít.
Sajnos erre a legtöbben sokszor csak hosszabb távú páciens-fogorvos kapcsolat után döbbennek rá, de
- ha úgy érezzük, rossz helyen vagyunk, akkor ne féljünk váltani,
- ha pedig elégedettek vagyunk, ne féljünk dicsérni.
Mi például büszkék vagyunk arra, hogy rengeteg páciensünk vállalja véleményét névvel, és hogy őszintén elmondják, szeretnek a Duna Dental fogászati rendelőjébe járni.
#2: Minőségi eszközökkel és megbízható alapanyagokkal dolgozik
Nem a high-tech a lényeg, hanem a megbízhatóság. Egy jó fogászat olyan eszközparkot tart fenn, amely pontos és precíz munkát végez; legyen szó diagnosztikáról vagy kezelésről, az eszközök mindig a páciensek érdekében dolgoznak.
A röntgen pontos képet ad, a lézer hatékonyan és biztonságosan kezel, a fúró kíméletesen és eredményesen fúr. Hasonló vonatkozik a felhasznált alapanyagokra is, amelyekből a Duna Dental minden esetben a nemzetközileg is elismert gyártók termékeit alkalmazza a páciensek biztonsága és elégedettsége érdekében.
#3: Nagy tudású, tapasztalt orvosi csapatra építi a szakmai munkát
Távol álljon tőlünk, hogy az egyszemélyes rendelőkről rosszat mondjunk, hiszen számtalan kiváló fogászatot ismerünk, ahol a szakmai munkáért évtizedes tapasztalattal és kifogástalan tudással rendelkező szakorvos felel.
A rengeteg előny mellett azonban komoly hátránya is van ezeknek a rendelőknek: a szakmai munka egyetlen emberre hárul. Nincs helyettesítés és konzílium, és ritka az is, hogy a fogorvos a hét minden napján, a nap jelentős részében elérhető.
Ez nemcsak megnehezíti a páciensek időpontkérését, de bizonyos esetekben növeli a kockázatokat.
A nagyobb rendelőkben általános, hogy a szájsebészeti, a protetikai, a gyermekfogászati munkákat külön fogorvos viszi, és természetesen a fogszabályozásnak is van felelőse, így szinte minden megoldható házon belül.
#4: Megfelelő garanciát nyújt
Egy jó fogászat felelősséget vállal a nála készült fogművekért, és az őt választó páciensekről akkor is gondoskodik, ha azok már „elhagyták a pénztárt”.
#5: Odafigyel
Egy vendégei érdekét szem előtt tartó rendelő odafigyel a páciensekre, és folyamatosan ellátja őket tanácsokkal, hogy a fogak épek és egészségesek maradjanak, a garancia pedig ne veszítse érvényét.
Fontos tudni, hogy a fogászati garancia megtartásához rendszeresen járni kell kontrollra, mert a fogorvosok csak így vehetik észre időben a különböző problémákat, és csak így kezdhetik el a szükséges beavatkozásokat. A jó fogászat éppen ezért partnerként tekint a páciensekre, és nem arra játszik, hogy a rossz fogak neki csak előnyt jelenhetnek.
5 olyan ismérvet szedtünk össze, amikből könnyedén megállapítható egy fogászatról, hogy hova tartozik. Páciensként pedig érdemes ezekre figyelni.