Duna Dental Klinika– Egészség és esztétika fájdalommentesen

Fájdalommentesség

Lehet a fogorvosi kezelés kellemes élmény?

A Duna Dental Klinikán azért dolgozunk, hogy bebizonyítsuk, hogy ez igenis lehetséges! Mindannyian őrzünk kellemetlen emlékeket fájdalmas foghúzásról, vagy éppen gyökérkezelésről. Azonban ma ennek már nem kell így lennie! Mi azt valljuk, hogy nincs túlérzékeny páciens, csak nem kellőképpen elérzéstelenített fog.

A legkorszerűbb érzéstelenítő eljárások, és a gondos odafigyelés ugyanis lehetővé teszi, hogy a legtöbb beavatkozás 100%-ig fájdalommentes legyen. Az igényes, megnyugtató környezet és a kedves munkatársak  pedig szintén abban segítenek, hogy Ön csak kellemes élményeket szerezzen nálunk.

Egészség

Ha egészség van, minden van

Az egészség a legértékesebb kincs, a fogak állapota pedig nagyban befolyásolja az egész szervezet működését. A fogászati gócok számtalan krónikus panaszt okozhatnak a szervezet legkülönbözőbb pontjain. A Duna Dental Klinikán épp emiatt fontosnak tartjuk a prevenciót is, és azt javasoljuk pácienseinknek, hogy félévente keressenek fel minket akkor is, ha nincs kifejezett panaszuk. Ugyanakkor összetett, komplikált problémákat is szívesen vállalunk, nagy öröm számunkra az is, ha valaki több hónapos vagy éves fájdalom és önbizalomhiány után a mi segítségünkkel élheti át újra a fájdalommentesség és a magabiztos mosoly élményét.

Szintén az Ön egészségét szolgálja, hogy klinikánk lépést tart a technológia és az orvostudomány fejlődésével. A legmodernebb orvosi eszközöket, anyagokat és módszereket alkalmazzuk, legyen szó akár az érzéstelenítés területéről, akár a fogpótlásokról. Ennek köszönhetően az általunk végzett kezelések teljes mértékben biztonságosak egészsége szempontjából. Vizsgálati módszereinkkel pedig idejekorán felfedezzük az elváltozásokat, így adott esetben kisebb beavatkozással tudjuk kezelni azokat.

Esztétika

A magabiztosság a szépség

A szép mosoly nem csak magabiztosabbá tesz, de ismerkedésnél és az állásinterjúkon is javíthatja az esélyeket. Szakértelmünk és a legmodernebb fogpótlások bevetésével mindenkinél elérhető a tökéletes mosoly. Nálunk nincsenek a meglévőfogakhoz képes nagyobb méretű és eltérő színű fogpótlások, és a precíz, professzionális fogtechnikai munka miatt a szürke ínyszél sem lehet probléma, illetve a modern, cirkon vázas porcelánkoronának köszönhetően is kiküszöbölhető ez a gond. A szabályos és egészséges fogsor mellett a fogak színe is nagyban befolyásolja megjelenésünket. A legmodernebb fogfehérítési eljárások bevetésével akár 4-5 árnyalatot is fehérítünk fogain, az eredmény pedig éveken át kitart!

Bejelentkezés

Hogyan vegyük fel Önnel a kapcsolatot?

Telefonon E-mailben

Ha telefonos visszahívást kér, mikor kereshetjük?

Délelőtt Dél körül Délután

Szeretnék értesülni az akciókról