Cégfilozófia

Szeretné kihozni mosolyából az elérhető lehető legszebb, legegészségesebb eredményt, mindezt kellemes körülmények között és fájdalommentesen?

A Duna Dental Klinika elkötelezett a legmagasabb minőségű fogászati beavatkozások mellett. Azt valljuk, hogy az egészséges fogazat és a gyönyörű mosoly mindenkinek jár. Az elérhető legszebb mosoly kialakítása viszont sokszor igazi művészet, aminek a megkomponálása összetett feladat. A Duna Dental Klinikában minden adott ahhoz, hogy Ön is büszke lehessen a mosolyára!

Első és legfontosabb lépése a SZEMLYRE SZABOTT TERVEZÉS. Az anatómiai különbözőségek és a szinte végtelen számú, egymástól eltérő megjelenésű fogászati probléma miatt ez sokszor nem éppen egyszerű feladat. A Duna Dental Klinikában azonban minden adott, ami ehhez szükséges: a megfelelő szakértelem, a jó érzék és a sokéves tapasztalat gondoskodik róla, hogy tökéletes mosolyt komponáljunk meg Önnek, akár csak minimális, 1-2 fogat érintő eltérésekről van szó, akár az egész fogazat struktúráját kell újragondolni.

Sok múlik a PROFESSZIONÁLIS, MINŐSÉGI KIVITELEZÉSen is, amihez szintén elengedhetetlen a szakértelem és a megfelelő tapasztalat. A Duna Dental Klinikán emellett adottak a legmodernebb anyagból készült fogpótlások és tömőanyagok, valamint a csúcstechnológiás fogászati eljárások alkalmazása. Nálunk a minőségi kivitelezés része a FÁJDALOMMENTESSÉG is: azt valljuk, hogy nincs túlérzékeny páciens, csak nem kellőképpen elérzéstelenített fog.

Nálunk itt még nincs vége a folyamatnak, a SZÉP EREDMÉNYEK MEGŐRZÉSE is ugyanúgy a munkánk része. Ennek ugyanúgy része a minőségi, éveken, évtizedeken át tartós fogászati anyagok felhasználása, mint a rendszeres fogászati kontrollok bevezetése és a megfelelő szájhigiéniai technikák megtanítása pácienseinknek.

Szeretettel várjuk Budapest szívében működő klinikánkon, ha szeretné, hogy az egészséges és szép mosoly megteremtése , vagy megőrzése professzionális módon és kellemes körülmények között történjen meg!

Rólunk

Rendelőnkben közel 10 éves működése alatt több ezer páciensünket tudtunk segíteni visszaadni a esztétikus mosolyát, mindezt fájdalommentesen és a legjobb kollégáinkkal. Mindig fontos számunka ez elégedettség. Hiszünk a emberi bánásmódban, ezért is törekszünk a családias környezet fenntartásában rendelőnkben.

Elérhetőségeink

Telefonszám
+36206695169

Cím

1056 Budapest, Duna utca 3, félemelet 6.